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当ホテルが定める宿泊のご利用方法について

規約

当ホテルが定める宿泊のご利用方法について

いつも小田急ホテルセンチュリーサザンタワーをご利用いただき、誠にありがとうございます。

新型コロナウイルス(COVID-19)による感染拡大の状況を踏まえ、お客様と従業員の健康を守ることを第一優先に考え、宿泊を希望されるお客様には以下のご利用方法をご確認、同意いただいた上でご予約を承っております。 何卒ご理解、ご協力いただきますようお願い申し上げます。

なお、このご利用方法に同意いただけない方や、同意いただいた事項を守っていただけない方の利用はお断りするほか、関係行政機関とも相談し、必要な措置をとらせていただく場合がございます。ご理解の程どうぞよろしくお願いいたします。 また、このご利用方法は随時改定することがあります。

宿泊のお客様について
このご利用方法は、(1)入国した日の過去14日以内に『検疫強化対象地域』に滞在歴(検疫強化対象国として追加された日以降の滞在歴)がある方、(2) 入国した日の過去14日以内に『入管法に基づく入国制限対象地域』に滞在歴のある方で、日本入国時のPCR検査で陰性の結果が出た方を対象とするものです。
上記に当てはまる方で海外からの帰国から14日経過していない方は、厚生労働省からの待機要請のため、ご滞在中は以下のご利用方法に従っていただきますようお願い申し上げます。

なお、以下の⑫に示すとおり、滞在期間中は客室清掃に入りません。数部屋を移動していただきます。14 日間のご滞在の場合、4 部屋となり、宿泊料金は宿泊の泊数×4 部屋分となります。

ご利用方法

【ご利用方法】

海外からの帰国の日の翌日から数えて 14 日間は指定の客室にてご滞在ください。
外部の方との接触はお控えください。
外出を控え、お部屋の中でお過ごしください。
他のお客様や従業員との接触を回避するため、レストランやエレベーターをはじめとする館内施設のご利用はお控えください。
滞在中毎日朝・昼・夕の3回の体温測定を行っていただき、チェックイン時にお渡しする「健康に関するセルフチェックシート」に必要事項を記入してください。
体調不良時は至急フロントまでご連絡ください。
ホテルスタッフへのご連絡はお電話にてお願いいたします。
お食事はお部屋にお届けいたします。(朝食 7:30~10:00、昼食 11:30~15:00、夕食 17:30~19:30)
お部屋へお届けの際には、客室前設置のテーブルにスタッフがお食事を置き、ノックしてお声がけの上離れます。しばらくしてからご自身でお食事をお取りください。
お食事がお済みになりましたら、客室前設置のテーブルに食器を置いていただいた上で フロントまでお電話にてお知らせください。
滞在中またはチェックアウト後に新型コロナウイルスの陽性反応が確認された場合であって、新型コロナウイルスの陽性反応がでることをお客様がチェックイン時に予期すべきであったなど、お客様に故意過失があるときには、ご利用施設の消毒作業に関わる費用、営業停止に伴う休業補償、備品などの新規購入が必要となった場合の費用をご負担いただきます。
客室の清掃ができませんので、まとめてお部屋の鍵をお渡しいたします。まず 4 部屋分の鍵をお渡ししますので、4 日または 5 日ごと(1 部屋 3~4 泊ずつ滞在)に移動しながらご宿泊ください。また必要な客室備品(タオル、アメニティなど)に関してもお困りのないよう多めに入室させていただきます。また、客室前設置のテーブルにゴミ処理用のビニール袋を置きますので、ゴミはその袋を二重にして、テーブルの下に置いてください。 
客室備品(タオル、アメニティなど)の追加が必要な場合フロントまでお申し付けください。お持ちする際は、スタッフが客室前設置のテーブルに置き、ノックしてお声がけの上離れます。しばらくしてご自身でお部屋に入れてください。
大変申し訳ございませんが、ランドリーサービスをご利用いただくことはできません。
当ホテルに宿泊なさっていることを、ご本人から、またご家族、ご友人からも含めSNSなどに掲載することはお控えください。
入国時に交付された健康カードに記載された事項その他国、東京都または当ホテルが新型コロナウイルス感染拡大防止のために行う措置・指示に従ってください。
規約2

以上の内容をご確認、同意いただいた上でご予約いただきますよう、重ねてお願い申し上げます。
ご予約が完了した時点で、この内容に同意いただいたものとさせていただきます。予めご了承ください。

お客様に安心して当ホテルをご利用いただけるよう、今後もサービスの向上に努めて参りますので、何卒ご理解、ご協力いただきますようお願い申し上げます。

terms of use

Dear Guests,

The safety and wellbeing of our guests and employees are always a top priority at the Hotel Century Southern Tower.
Please read and agree to the terms and conditions hereunder before completing your room reservation. We would like to thank you in advance for your kind cooperation and understanding as we work together to safeguard our health and wellbeing.

Kindly be advised that we reserve the right to refuse stay to any guest(s) who is not in agreement with the hereunder mentioned Terms and Agreement or to those guest(s) who fail or have failed to observe this agreed Terms and Agreement, furthermore we may take necessary measures in consultation with the relevant government agencies. Please be further advised that the Terms and Conditions of Use are subject to change anytime.


This Accommodation Agreement applies to (1) those who have stayed in an area subject to enhanced quarantine within the past 14 days of entry (since the date of addition of the country to the enhanced quarantine list), and (2) those who have stayed in an area subject to restricted entry under the Immigration Control Act within the past 14 days of entry, and have tested negative on the PCR test result at the time of entry into Japan.

For those who fall under any of the aforementioned categories and are entering or returning to Japan from overseas, in keeping with the Ministry of Health, Labor and Welfare's directive that a mandatory self-isolation for 14 days from your return be strictly enforced, we ask that you follow the procedures hereunder during your stay.

As per detailed in Terms of Stay, Paragraph 12 below, your guest rooms will not be cleaned for the duration of your stay. You will be asked to move to a new room after a determined number of days have elapsed. For the duration of your mandatory 14-day stay, you will be assigned four (4) rooms and will be billed at 4 rooms × the total number of nights of your stay.


terms of condition

【Terms and Condition of Stay Use】

Please stay in the designated room for the mandatory period of 14 days counting from the day after your entry or return from overseas to Japan.
Please refrain from making contact with other people as much as possible.
Please refrain from leaving your guest room.
In order to avoid coming in contact with other customers and employees, please refrain from using the elevators and our on-site facilities such as the restaurant, bar, lounge and other common areas.
You are required to check your temperature three times a day (every morning, noon and evening) during your stay and fill out the “Health Self-Check Sheet” provided at check-in.
If you feel unwell, please contact the front reception by phone immediately.
If you have any questions or in need of help, please contact the hotel staff by phone. 
Meals will be delivered to your room. (Breakfast 7:30-10:00, Lunch 11:30-15:00, Dinner 17:30-19:30).
When delivering meals to your room, our staff will place your meal on the table in front of the door, knock and tell you that your meal is in front of your door, and then leave. Kindly allow some time for the staff to leave, then kindly lead the meals into your room by yourself.
After you have finished having your meal, please place the dishes on the table outside in front of your room and then call the front reception desk to request for the dishes to be picked-up.
If there are any confirmed positive tests for the new coronavirus during your stay or after you have checked-out, or if you have been intentionally negligent, such as when you will have expected to test positive for the coronavirus at the start of your stay, you will be responsible for the full costs of the disinfection work at all the facilities you used. You will also be required to compensate for the suspension of business operations, and the purchasing of new replacement equipment in full.
We will not be able to clean your room. So, you will be given the keys to all your rooms at check-in. You will be given the keys to each of your 4 rooms, this is because you will be required to move into a new room once every 4 or 5 days (you will stay in each room for 3 nights, 4 days). There will be no need to worry about supply of towels and other room amenities as excess supplies will be placed in each room in advance. Additionally, a plastic bag for garbage disposal will be placed on the table in front of your room, so please double the bag and place your garbage under the table.
If you need additional room supplies (towels, amenities, etc.), please call the front reception desk. The items requested will be placed on the table in front of your room door, then your door will be knocked and you will be told that your requested items are on set on the table in front of your door. Please wait awhile after our staff has left before you open your room door to retrieve the items you had requested.
We regret to inform you that you are prohibited from using the laundry services.
Please refrain from posting your stay at this hotel on any of your social media pages, including but not limited to those from yourself, your family and friends.
Please follow the instructions on the health card that you were issued at the time of entry into Japan, and any other instructions or measures taken by the country, the Tokyo Metropolitan Government, or the Company to prevent the spread of the new coronavirus infection.
terms of use2

Please follow the information on the health card that you were issued at the time of entry and any other measures or instructions taken by the country, the Tokyo Metropolitan Government, or the Company to prevent the spread of the new coronavirus (COVID-19).

Please make sure that you confirm and agree with all of the above Terms and Conditions for stay before making your reservation. We would like to thank you in advance for your kind cooperation and understanding as we work together to safeguard our health and wellbeing.

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